Nový název a redesign loga veletrhu Střechy Praha
Každý rok veletrh přináší nová aktuální témata, spolupracuje se špičkovými odborníky, zve významné osobnosti. Cílem pořadatele veletrhu je neustále zdokonalovat veškeré služby, včetně komunikace s veřejností. Jubilejní ročník se zapíše do historie veletrhu jako ročník, který přináší jednotný vizuální styl, nové logo a celkový redesign značky Střechy Praha.
Z původního názvu a souboru tří akcí Střechy Praha, Solar Praha a Řemeslo Praha vznikl jednotný název veletrhu STŘECHY-SOLAR-ŘEMESLO, který zastřešuje všechny původní akce a reprezentuje tak přehledněji vše, o čem veletrh je a bude. S úpravou názvu veletrhu úzce souvisí i nové logo veletrhu.
Nové logo veletrhu Střechy-Solar-Řemeslo
Jiná varianta loga veletrhu Střechy-Solar-Řemeslo
Nová identita je pro veletrh významným krokem vpřed. Odráží naše odhodlání ještě více upevnit pozici veletrhu na trhu, držet krok s nejnovějšími trendy v oboru a být centrální platformou dění okolo střech a úspor energií.
„Redesign loga Střechy Praha vnímáme jako vytvoření jednotné a soudržné značky, která symbolizuje komplexní přehlídku toho nejlepšího v oblasti střech a úsporného bydlení,“ vysvětluje Jitka Šefránková, ředitelka veletrhu.