Přejít k hlavnímu obsahu
panorama

Názory vystavovatelů

Jak veletrh Střechy Praha 2019 hodnotí vystavovatelé?

Radka Kocandová, event marketing coordinator, Velux Česká republika, s. r. o.

Společnost Velux vystavuje na veletrhu Střechy Praha pravidelně každý rok. Naši letošní prezentaci jsme pojali velice kreativně, jako představení komplexního řešení prosvětlení bungalovů skrz vazníkový krov. Díky tomuto atraktivnímu pojetí i rekordní návštěvnosti letošního ročníku bylo na našem stánku celé tři dny opravdu rušno. Veletrh Střechy Praha je jediný svého druhu v ČR, proto se tady rádi setkáváme zejména s našimi obchodními partnery. Krásnou tečkou za letošním veletrhem bylo čestné uznání v soutěži Zlatá taška za exponát Velux Active Řídicí jednotka vnitřního prostředí.

 

Ing. Lubomír Kodad, country manažer pro ČR a SR, Roto střešní okna, s. r. o.

S naší účastí na letošním veletrhu Střechy Praha jsme velmi spokojeni. Cíle naší účasti byly splněny, resp. dokonce překročeny. Potěšitelná byla celková účast i profil jednotlivých zákaznických skupin. Návštěvníci projevili zájem o celou nabídku naší společnosti, v řadě případů se podařilo i projednat zajímavé poptávky na větší projekty. V rámci dotazníkové ankety jsme potěšeni jednoznačně pozitivním hodnocením našeho vystoupení na tomto veletrhu od našich stávajících i potenciálně nových zákazníků. Budeme se těšit na další podobné akce.

 

Hana Janoušková, sales manager, Weto AG

Na veletrhu Střechy Praha 2019 jsme se ocitli tak trochu „omylem“. Po zrušení veletrhu Dřevostavby 2019 jsme urychleně hledali náhradu pro setkání s našimi stálými klienty, stejně jako možnost navázat nové kontakty. Veletrh nás překvapil v mnoha oblastech:

- Naprosto profesionální a rychlé jednání ze strany pořadatelů, kteří se „na poslední chvíli“ vzhledem ke zrušení Dřevostaveb vypořádali s náborem vystavovatelů, se kterými nepočítali.

- Velmi dobré oborové členění a důraz na jejich propagaci

- Vysoká návštěvnost a zájem vůbec o tento veletrh

- Mnoho nových zajímavých kontaktů a setkání

Nás jako vystavovatele do budoucna přesvědčili a snad přesvědčí i další vystavovatele. Věříme, že úroveň veletrhu bude jen stoupat, nikoliv upadat jako v jiných případech...

 

Miroslav Spousta, produktový manažer, Tart, s. r. o., divize Termoreflexní stavební fólie

Jelikož jsem byl (jako jediný z naší společnosti) na veletrhu přítomen po celou dobu jeho trvání, cítím se kompetentní k odpovědi. Osobně hodnotím celkovou úroveň jako velmi vysokou (na české i evropské poměry), navštívil jsem tento veletrh poprvé asi před 15 roky a úroveň je s odstupem času neporovnatelná. Mezi vystavovateli nechyběl nikdo z významných výrobců stavebních materiálů, a to nejen z oboru střech. Veletrh se může pyšnit i rekordním počtem návštěvníků, zejména z řad stavebníků rodinných domů, stavebních firem, projektantů, architektů i pedagogů stavebních škol. Z pohledu naší společnosti byl veletrh, vzhledem k velmi dobré úrovni a počtu návštěvníků, samozřejmě přínosný. Naše výstavní expozice se těšila z mimořádně vysokého zájmu návštěvníků, ze kterého již dnes vzešlo několik zajímavých projektů. Z hlediska ekonomické návratnosti je hodnocení veletrhu předčasné, protože např. celá řada zájemců z řad stavebníků řeší v tento okamžik stavební povolení či projektovou dokumentaci a objednat naše produkty může až s odstupem jednoho roku. Přesto považuji naší účast na tomto veletrhu za jedinečnou příležitost nejen k přímému zisku, ale zejména k velmi účinné propagaci naší značky. Vyjádřeno tedy jednoduchou větou – jsme naprosto spokojeni.

 

Ing. Vratislav Kroc jr., provozní ředitel, jednatel, Stav-Invest, střešní systémy, s. r. o.

S veletrhem jsme spokojeni. Očekáváme dostatečný objem zakázek, které veletrh více než zaplatí. Jako obchodní firma toto můžeme i dobře měřit. Spousta obchodních partnerů (Bramac, Tondach, KM Beta apod.) posílá případné zájemce o materiál k nám. Na druhou stranu také těžíme z opakované účasti (od vzniku veletrhu). Nejen, že si nás pamatují zákazníci, ale také jsme se naučili pracovat s prostorem stánku a instruujeme správně mužstvo, které stánek obsazuje. Se stánkem jsme dlouhé roky experimentovali a zkoušeli, co funguje a co ne. Udělali jsme mnoho chyb, které jsme během minulých ročníků tvrdě „zaplatili“. Plánujeme se i nadále účastnit všech budoucích veletrhů.

 

Ing. Martin Urbanec, technik, KM Beta, a. s.

Střechy Praha je největší specializovaný veletrh u nás, kterého se pravidelně zúčastňujeme a který nám dává vždy možnost prezentovat naši značku. Letos jsme opět seznámili návštěvníky s našimi standardními výrobky, ale i novinkami, které doplňují a rozšiřují náš sortiment. Díky veletrhu jsme upevnili vztahy se stávajícími partnery a také získali i nové zákazníky. Díky výstavě si všichni mohli naše výrobky a novinky prohlédnout a zvážit jejich využití v nadcházející stavební sezóně 2019.

 

Antonín Šilhavík, technik, BeA CS, spol. s r. o.

Letošní účast na veletrhu Střechy Praha 2019 hodnotíme velmi pozitivně, a to z několika níže uvedených důvodů:

- Náš stánek navštívilo mnoho návštěvníků, a co ještě pozitivnější, že většina z nich měla dotazy a poptávky relevantní k našim produktům

- Portfolio návštěvníků bylo poměrně dobře rozloženo jak mezi návštěvníky z Čech, tak i z Moravy

- Velmi přínosná byla i účast výrobců dřevostaveb na veletrhu, z nichž většina jsou naši stávající zákazníci, které jsme mohli navštívit a rozvíjet s nimi další vztahy

- Výrobce dřevostaveb, kteří nejsou našimi zákazníky, jsme měli příležitost oslovit a představit jim naše produkty

- Ihned na místě jsme zrealizovali několik objednávek, a to jak na přístroje, tak i na spojovací materiál

- Získali jsme několik nových zákazníků

Z těchto důvodů vnímáme veletrh Střechy Praha 2019, jako velmi pozitivní a přínosný. V příštím roce bychom se jej jistě zúčastnili znovu.

 

Kateřina Veverková, marketing, Satjam, s. r. o.

Naše společnost Satjam se stala již tradičním vystavovatelem, účast na 21. ročníku tak pro nás byla samozřejmostí. Velmi nás těší vzrůstající návštěvnost, letos rekordní, což má pozitivní vliv i na náš vývoj a obchodní aktivity. Stručně tedy, jsme velmi spokojeni, a těšíme se na další ročník.

 

Ing. Vladimír Soukup, jednatel, Fenestra střešní okna, s. r. o.

Veletrh Střechy Praha patří mezi naše významné výstavy a už od prvního ročníku bylo zřejmé, že nezůstane pouze u jedné naší účasti. Jsme každoročním vystavovatelem, kdy veletrhem Střechy Praha pravidelně „startujeme“ nový rok. Veletrh využíváme nejen k seznámení široké veřejnosti s naším sortimentem a novinkami, ale zimní termín konání výstavy nahrává i k setkání s našimi odběrateli, mezi které patří i řada pokrývačů a klempířů, kteří využívají „mrazivého“ volna k návštěvě veletrhu. Ročník 2019 se určitě vydařil. Zaznamenali jsme vyšší počet návštěvníků, ale i zvýšený zájem o námi vystavovaná střešní okna Fenestra.

 

Ing. Michal Ponec, marketing, Betonpres, a. s.

Účast na veletrhu je pro naši firmu přínosem zejména z důvodu neformálního setkání s velkým množstvím našich obchodních partnerů z řad realizačních firem.

 

Karin Alexandrová, marketing, Prefa Aluminiumprodukte, s. r. o.

Veletrh Střechy Praha považujeme nejen za možnost prezentace našich systémů široké veřejnosti, ale také za možnost setkání se s odborníky z řad řemeslných firem, které s námi spolupracují. Každoročně jim na tomto veletrhu představujeme novinky z našeho sortimentu. Realizačních firem, které jsme měli možnost takto oslovit, byl opět velký počet. Několik soukromých investorů nás na základě návštěvy tohoto veletrhu již poptalo se zakázkou, což je pro nás tím nejlepším výsledkem. Tento veletrh tedy jednoznačně splnil naše očekávání a budeme se jej účastnit i v příštích letech.

 

Marek Záda, jednatel, Weldplast ČR, s. r. o.

Za naši společnost veletrh splnil očekávání. Je to jeden z mála veletrhů, kde můžeme vystavovat. Je zaměřen spíše na realizační firmy a nikoliv spotřebitele, naši zákazníci na něj pravidelně chodí. Účastníme se jej každý rok.

 

Josef Pinkr, obchodní ředitel, Creaton SEE

Účast naší společnosti na letošním ročníku veletrhu Střechy Praha hodnotím velmi pozitivně. Veletrh a náš stánek navštívila řada potenciálních zákazníků, našich partnerů, pokrývačů, klempířů... Měli jsme možnost se seznámit s případnými novinkami naší konkurence. Kolik zakázek nám ve finále tato výstava přinese, je velmi těžké predikovat, nicméně si myslím, že jsme se velmi dobře prezentovali a zviditelnili značku Creaton. Obecně si myslím, že výstavy tohoto typu - SPECIALIZOVANÉ na jeden segment, jsou potřebné a vítané.